2017. március 6., hétfő

Teszt - AVON-os szájkencék 3+1 :)



Sziasztok!
Most nem manival jövök, hanem megmutatom, milyenek is a novemberben beszerzett szájkencék, meg persze azóta szereztem még egyet, ezt is elétek tárom. :)





Kezdem a nagy-nagy csalódással, ami a 3D szájfény volt, Nude színben. "3D szájfény a teltebb ajkakért" - Hirdeti az AVON. Nos, szó, mi szó, biztos, hogy teltebbek lesznek tőle az ajkaid...mert úgy szétmarja, mintha Erős Pistával kenegetnéd. -.-




Ecsetszerű applikátora van, ami kicsit furcsa volt nekem, de ekkor még nem gyanítottam semmit...
A színe még rendben is volna, viszont felkenve egy kis idő után úgy elkezdi marni a szájat, hogy csak na! Először nem is tűnt fel az illata, s csak miután gyorsan ledörzsöltem a számról, akkor szimatoltam meg jobban. És jött a villámcsapás. MENTOL!!! -.-" És még csak nem is az a tictac-os kis friss, mentolos illat, hanem nem is tudom milyen, de hogy nem jóféle az is biztos. A kézfejemre kenve semmi ilyesmit nem tapasztaltam, de amikor a számmal érintkezett ez a rettenet, fél perc múlva már szedtem is lefele, annyira égetett, mart, egyszerűen nem bírom. Pedig nem tartom magam egy nyápic kisasszonynak. Éppen emiatt adtam neki még egy esélyt, de nem megy. Borzalom...Ha valaki más elvetemültnek sem kell, hamarosan megy is ki a kukába. -.-





No de, hogy valami pozitív dologról is szó essen, rendeltem ám másmilyen szépségeket is. :) Két darab színezett ajakápoló is landolt nálam, amik nagyon szépek. :) Elsőre nagyon hasonló a színük, ezért nem is tudtam választani közülük és így mindkettőt megrendeltem. A Pearlescent Pink és a Pearlescent Red szép, halvány színű ajakápoló rúzsok. :) Igazából felkenés során látszódik jobban a két szín közti különbség.





Olyannyira elvarázsoltak, hogy azóta is a táskámban csücsülnek, és amelyik épp a kezem ügyébe kerül, azzal kenem ki a szám. :) Tartósság szempontjából olyan közepesnek mondanám, bár túl nagy tapasztalatom nincs abban, hogy más szájkencék mennyire tartósak...Minden esetre evés, ivás után újrakenést igényel, de annyi baj legyen. :)






Végül december elején beszereztem egy másik szájfényt, ami szintén Nude színben érkezett, azonban a True Colour kollekcióból. Mint a lenti képen látszik, a két nude között azért van némi színeltérés és hál' Istennek, a True Colournak nincs mentás illata. :D A szokásos applikátora van és felesleg leszedése után is bőven marad még belőle az ajkakon. Arany színű csillámok is vannak benne és tényleg nagyon szép színe van. :) Azt hiszem, ez is a táskám egyik fő kelléke lesz. :)





Nektek vannak kedvenc szájfényeitek? Voltak már negatív tapasztalataitok egy-egy szájkencével?

Puszi:

Tessa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése